אפריל 27, 2011

ליידי גאגא חושפת שם של שיר חדש מהאלבום



ליידי גאגא חשפה היום שם של רצועה חדשה שתיכלל באלבום "Born This Way" שיצא בעוד פחות מחודש, לרצועה קוראים "Heavy Metal Lovers", בנוסף לחשיפה, גאגא אמרה שהיא בקרוב תפרסם את רשימת השירים המלאה של האלבום כי לטענתה היא תדלוף בקרוב גם ככה. 13 מתוך 17 שמות השירים כבר נחשפו:

1. Born This Way
2. You And I
3. Marry The Night
4. Judas
5. Americano
6. Bloody Mary
7. Bad Kids
8. Hair
9. Government Hooker
10. Scheiße
11. Highway Unicorn (Road To Love)
12. Heavy Metal Lovers
13. Edge Of Glory

באחד מן הראיונות גאגא אמרה שאחת מן הרצועות היותר אהובות עלייה היא "Marry The Night" ומבחינתה זה יהיה הסינגל השלישי (היא גם אמרה שזה היה במקור הסינגל הראשון), אבל מאחר שהסינגל השלישי יצא אחרי יצאת האלבום גאגא אמרה שהיא תתן למעריצים לבחור את הסינגל הבא.

5 תגובות:

  1. איפה היא אמרה את זה?

    השבמחק
  2. ואו, לראות את רשימת השירים, זה מרגש אותי !!!(:
    זה נשמע מדהים!! ושונה ואני מרוצה שגאגא החליטה לעשות משהו אחר, (עוד משהו שאני מעריץ זה) תחשבו מה היה קורה עם היא הייתה עוד פעם עושה את האלבום בסגנון THE FAME MONSTER, זה היה משמעמם כבר.. אבל עדין JUDAS יותר טוב מאלבום הקודם זהפשוט מדהים(:
    אני מת לשמוע את כל האלבום כבר, מת!!!! יאו איזה כיף...

    השבמחק
  3. רגע, רק 13 ? בהתחלה היא אמרה 20 שירים, ואחר כך 17, ועכשיו 13? אני לא מבין מה הולך פה, מישהו מתנדב להסביר? , תודה !!

    השבמחק
  4. לאנונימי- בהתחלה היא אמרה 20.נכון לכרגע יש 14 שירים במהדורה הרגילה ו17 במהדורה המיוחדת.
    זאת אומרת סה"כ 17 שירים חדשים של גאגא,ש-3 מהם(ג'ודאס,בורן דיס וואי ו-יו אנד איי)שמענו כבר ול13 מהם אנחנו יודעים את השם.
    אם היא היא אמרה בהתחלה שיש 20 זה אומר שהיא הקליטה 20 או יותר,אבל לצערי משחררת 17.באסה,אני רוצה כמה שיותר שירים חדשים... :|
    ובקשר לראיון לITV מישהו יודע באיזה שעה הוא? כי זה באנגליה וההפרשים בשעות קטנים...

    השבמחק
  5. הגרסת דלוקס עם ה17 שירים תצא גם בארץ?

    השבמחק