אפריל 27, 2011

Popjustice חושפים שם של שיר חדש מהאלבום


אתר המוזיקה "Popjustice" חשפו היו בטוויטר שם של שיר חדש מהאלבום החדש של ליידי גאגא, "Born This Way", שצפוי להשתחרר ב23 למאי, לשיר קוראים "Electric Chapel" (בית תפילה אלקטרוני/חשמלי). בנוסף לחשיפת שם השיר הם גם חשפו שורות משני שירים מתוך האלבום.
שורה מהשיר "Americano":
"I don't speak your, I don't speak your, Americano"

שורה מהשיר "Electric Chapel":
"dance dance dance with your hands hands hands above your head like Jesus"

אז נכון לעכשיו יש לנו 14 שמות של שירים שכבר נחשפו מתוך 17 שירים.

1. Marry The Night
2. Born This Way
3. Judas
4. Hair
5. You & I
6. Government Hooker
7. Road To Love
8. Bloody Mary
9. Electric Chapel
10. Heavy Metal Lovers
11. Americano
12. Scheiße
13. Bad Kids
14. Edge Of Glory

19 תגובות:

  1. מה זה שיר מספר 12 ? איך קוראים את זה?

    השבמחק
  2. עם תשאלו אותי? בלבלתם אותי לגמרי, חחח בוא פשוט נחכה לאלבום ונדע סופית ורשמית, וזהו.

    333>

    השבמחק
  3. לשיר מספר 12 קוראים שייבה אבל עם B מיוחדת כזאת...

    השבמחק
  4. השם של שיר 12 הוא שייזה וזה כתוב בגרמנית,
    והפירוש שלו הוא "חרא".

    השבמחק
  5. אני מאוד סקרן לגבי BLOODY MARY

    השבמחק
  6. כמה שיריים, יאוו היא פשוט מלכה

    השבמחק
  7. Marry The Night יהיה להיט (:

    השבמחק
  8. ה ROAD TO LOVE זה סוגריים! השיר נקרא HIGHWAY UNICORN (ROAD TO LOVE(

    השבמחק
  9. מתה לקנות את האלבום יאוו 26 יום!!

    השבמחק
  10. אני מבולבלת לגמרי, שיהיה... אחכה לאלבום

    השבמחק
  11. שאלה - נוכל לקנות את האלבום בארץ? אני רוצה לקנות את אלבום הדלוקס שיוצא, מתי נוכל לקנות אותו כמה שיותר מהר? אני ארגיש זוועה אם אני אשמע את השירים בפעם הראשונה ביוטיוב ואני לא רוצה להוריד את השירים אלא לקנות אותם על דיסק. תודה

    השבמחק
  12. לתיי.!!
    האלבום יגיע ב-2 מהדורות מהדורה רגילה
    מהדורה דלוקס.

    השבמחק
  13. כן אבל השאלה באיזה תאריך... אם זה יגיע באותו שבוע שהוא יוצא בארה"ב או שזה יגיע מאוחר יותר

    השבמחק
  14. שאלתי בסטימצקי אז הם אמרו שיקח להם לפחות שבוע להביא את האלבום מחוץ לארץ גג שלושה שבועות.
    בכל אופן את האלבום THE FAME MONSTER קניתי אבל את האלבום הזה אני לא קונה רק מוריד חרא עטיפה ,הייתי רוצה שהעטיפה תהיה של הסינגל BORN THIS WAY!

    השבמחק
  15. לא יודעת מה איתכם, אני מחכה לקליפים של השירים האלה :D

    השבמחק
  16. לתיי...!!
    כ-2 שבועות או שבוע הוא יגיע.. (גרסה מיוחדת)
    גרסה רגילה 100% באותו יום נראה לי.. או למחרת

    השבמחק
  17. שיר מספר 7 זה בכלל
    Highway Unicorn (Road To Love)
    P:
    מחכה כבר לאלבום יאוווווווווווווו 3>

    השבמחק
  18. יואו MARRY THE NIGHT מזכיר לי את DANCE IN THE DRAK

    השבמחק
  19. מעניין שהיא מכניסה דת לשירים שלה.. הייתי אומר שזה טיפה גוספל כבר..

    השבמחק