פברואר 07, 2012

ליידי גאגא חושפת את עיצוב במת מסע ההופעות החדש


ליידי גאגא חשפה היום לראשונה את הסקיצה של במת מסע ההופעות החדש, ששמו הרשמי הוא - "The Born This Way Ball".


בנוסף לסקיצה, גאגא סיפרה שבטור החדש לא יוצעו למכירה כרטיסי "Meet & Greet" או כרטיסי VIP יקרים, אלא יהיה את "בור המפלצות" שהוא בור הנמצא במרכז הבמה המרכזית ומי שיורשה להיכנס למתחם אלו הם המעריצים אשר יגיעו ראשונים לאזור המופע/ יתלבשו בתלבושות מיוחדות לקראת המופע. המפלצות הללו יבחרו בקפידה ע"י צוות האנשים של גאגא ובסוף המופע הם יפגשו עם גאגא מאחורי הקלעים.

11 תגובות:

  1. גם מי שבא ראשון????

    השבמחק
  2. יואו!!! כשהיא תבוא איך יהיה אפשר להיות בבור המפלצות!?
    יואו אני מזה רוצה!!
    יש מצב שכל מי זנמצא באתר יארגנו לו להיות בבור המפלצות? אתה יכול מאייקי?
    אתה מלך אם אתה מארגן!!!

    השבמחק
  3. אני בוכה רק מלחשוב על האפשרות לפגוש אותה. בוכההה!!!! בבקשה בבקשה בבקשה תגידו כשתדעו שהיא באה . <3 <3

    השבמחק
  4. הקטע של בור המפלצות ממש איכזב לדעתי. עושים סלקציה של מי מתלבש יותר יפה? זה נוגד את כל המהות של גאגא. הרעיון עצמו נחמד בשביל האנשים שלא יכולים לשלם על כרטיס אבל נראה לי שבפועל זה יצא משהו לא נכון. מה ירגישו אנשים שהשקיעו מאמצים רבים להיכנס לבור המפלצות ולא הצליחו כי התחפושת שהלם לא מספיק יפה? לא כולם נולדו יצירתיים. בקיצור, אכזבה.

    השבמחק
  5. יאוווו אני הולכת להגיע לשם בחמש בבוקר !

    השבמחק
  6. יואו איך באלי להיות שם!!!!!
    דיי אני מתה להיות שם מצדי ישלם גם 1000 שקל!!
    ואיך מנסים להתקבל לבור המפלצות?!
    מאייקי תסדר לנו משהוא בחייאת....

    השבמחק
  7. וואי זה נראה ענקי ומגניבבב לדעתי לא צריך להגזים ולבוא יומיים לפני..כי הסיכוי ממש קטן....
    אבל רק שתבוא אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    השבמחק
  8. אומייגאאאאאאאאאאאאאאאאאד!!!

    השבמחק
  9. אומייגאד פאק יומיים לפני, אני באה 3 ימים לפני!!!
    אבל אנונימי צודק, זה באמת לא בסדר... ><"

    השבמחק
  10. רק מלראות אותה אני בוכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  11. מחפשת שותפים לטיסה לברלין להופעה של גאגא ב-20 לספטמבר, כל המעוניינים...דברו איתי!
    היעד: בור המפלצות!
    בואו להגשים איתי את החלום....
    פייסבוק: Gal Itzhak (חולצה משובצת)

    השבמחק