פברואר 17, 2012

Born This Way Ball: הכרטיסים אזלו לאחר 4 דקות


מכירת הכרטיסים המוקדמת למסע ההופעות העולמי, "The Born This Way Ball", של ליידי גאגא באוסטרליה נפתח היום כשעה לפני המכירה הרשמית. 130,000 הכרטיסים שהוצעו למכירה מוקדמת ל9 ההופעות המתוכננות לגאגא באוסטרליה, אזלו לאחר 4 דקות בלבד!
טווח מחירי הכרטיסים עומד על 79.90 דולר אוסטרלי (322 שקל) לכרטיס הזול ביותר ועד 179.90 דולר אוסטרלי (726 שקל) לכרטיס היקר ביותר.

אפשר להגיד שההתרגשות לקראת מסע ההופעות החדש בשיאה, בפרט שיש סיכוי שיגע גם לישראל בקיץ.
כבר הרבה זמן שהתקשורת בארץ מפרסמת על כך שגאגא תגיע לארץ באוגוסט הקרוב, אך אתמול, שני גופי תקשורת גדולים בארץ אישרו זאת. 

"ידיעות אחרונות" כתבו אתמול בעמוד הפייסבוק: "יש אישור מליידי גאגא וממנהליה להופעה המתוכננת בארץ. עם זאת, כפי שכבר ראינו בעבר במופעים של אמנים אחרים, ייתכנו ביטולים של הרגע האחרון".

בנוסף, חדשות ערוץ 2, שידרו אמש כתבה על ההופעות מחו"ל המתוכננות להגיע לארץ בקיץ הקרוב, וכן, ליידי גאגא גם ברשימה. צפו בכתבה ששודרה אמש במהדורה המרכזית:


למרות כל הפרסומים על ההופעה בארץ מצד התקשורת הישראלית, אני ממליץ לחכות לאישור רשמי מגאגא.

14 תגובות:

  1. עאעאעאעאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעעאעאאעאעאע OMGGG

    השבמחק
  2. אומיייגגאאשש איך ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ?
    אני מפחדת למה שיקרה בישראל O_____O
    עאעאעא$!@#!@$#!$@#!$@#1$~@3$

    השבמחק
  3. מי ימכור אצלנו את הכרטיסים?

    השבמחק
  4. וווואו אין גבול לאושר ! איך הם קרעו אותי "אולי נראה את גברת גאגא יוצאת מתוך מגן דוד או אולי בוקעת מתוך כדור פלפאל " XD

    השבמחק
  5. regwtq34t3refsgfhfghfgfgggffffffffffffffffffffffffff

    השבמחק
  6. גאגאאאאא באאאאאאאאה:DDDDDDDDDDDDDDDDD

    השבמחק
  7. אני לא מאמינה שגאגא באה לישראל אבל מה זה נכון או לא

    השבמחק
  8. קיץ 2012 וגאגא: חלום

    השבמחק
  9. אבל רגע, לא אמרת בפוסט על איך כרטיסי המופע ילכו שזה יהיה ''בור המפלצות'' וכרטיס רגיל בלבד.
    אמרת שלא יהיו כרטיסי VIP וכרטיסים יקרים למינהם אז מה הולך פה? כדי שאני אדע מה לקנות.. שאני לא בסוף אדפק עם כרטיס רגיל כי אמרת שזה או בור המפלצות או כרטיס רגיל וזהו, בלי אפשרות לאגפים שונים.

    השבמחק
  10. יש היא באההההההה
    ♥♥♥

    השבמחק
  11. נקווה שהיא לא תבטל חס וחלילה!!!! חחח

    השבמחק
  12. חולה עליה !!!!!
    הלוואי שתבוא הבטיחו לי ללכתתתת!!!!

    השבמחק
  13. גם לי הבטיחו ללכת!!!

    השבמחק
  14. אתם תעדכנו פה מתי מוכרים כרטיסים בישראל ?

    השבמחק