פברואר 09, 2012

ליידי גאגא משחררת את התאריכים הראשונים של "The Born This Way Ball"


כפי שהבטיחה, ליידי גאגא שחררה הערב את הרשימה של 11 התאריכים הראשונים של מסע ההופעות החדש והמדובר של הליידי - "The Born This Way". את המסע היא תפתח בעיר סיאול, שבדרום קוראיה, באצטדיון האולימפי המכיל כ70,000 מקומות ישיבה. ע"פ הרשימה, תמשיך גאגא להופיע בהונג קונג, יפן, סינגפור, ניו זילנד ואוסטרליה. כמו "המונסטרבול", גם הטור הזה יחולק לשניים במהלך הזמן. עד כה, ליידי גאגא אישרה כי תבצע כ110 הופעות עם מסע הופעות זה ברחבי העולם וגם אישרה שתשחרר אלבום רביעי חדש ב2012. בקיצור - יש למה לחכות!

רשימת התאריכים הראשונית:
אפריל 27 - סיאול, דרום קוריאה
מאי 2 - הונג קונג, סין
מאי 10 - טוקיו, יפן
מאי 28 - סינגפור
יוני 7 - אוקלנד, ניו זילנד
יוני 13 - בריסביין, אוסטרליה
יוני 20 - סידני, אוסטרליה
יוני 21 - סידני, אוסטרליה
יוני 27 - מלבורן, אוסטרליה
יוני 28 - מלבורן, אוסטרליה
יולי 7 - פרת', אוסטרליה

*להזכירכם, ע"פ הפרסומים השונים בתקשורת הישראלית, ליידי גאגא צפויה להופיע בישראל בחודש אוגוסט ומאחר שהתאריכים לחודש הזה עדיין לא שוחררו - אין לבטל את האפשרות שזה אכן יקרה.

11 תגובות:

  1. אני מקווה שלא ביולי למה אני יהיה בגרמניה איזה לחץ..

    השבמחק
  2. איזה מגניב יש לה הופעה ביום הולדת שלי אני כל כך נושע ניו זילנד ואני מקדיש את ההופעה הזאת לי יאייייייייייייייייייי

    השבמחק
  3. אאאאאאאאממממןןן. שהיא תבוא

    השבמחק
  4. אתם כולכם מדברים פה על זה שאתם מתים ללכת וזה אבל,בינינו בסוף חצי מכל המתלהבים לא ילכו מכמה סיבות:
    -אולי חשבתם על זה שהוהפעה תיהיה מגיל 18 ?
    -אולי ההורים שלכם לא ירצו\יסכימו לכם
    -אולי כי ההופעה הזאת תעלה לכם מלא כסף רק בשביל לשבת 2 קילומטר מהרמקולים(שלא נדבר על הבמה עצמה.)
    -אולי לא יהיה לכם איך להגיע(לאלה שלא גרים במרכז)
    אז כדי שתחשבו יותר טוב ותישקלו את הדברים האלה לפני שאתם סתם מצייצים שאתם כבר מתים ללכת!!

    השבמחק
  5. אל תדאג לנו....מי שאומר שהוא מת ללכת הוא ילך...בשביל דבר טוב מוכנים להשקיע גם אם זה אומר לעבוד ...

    השבמחק
  6. אבל זה יהיהה באמת באסה אם הכניסב תהיה מעל גיל 18

    השבמחק
  7. גאגא בחיים לא תעשה את זה מגיל 18

    השבמחק
  8. אל תהיהיו סתומים למה שהיא תעשה מגיל 18 ?! רוב הליטל מאנסטרס יותר קטנים מ18 !! ויוווווואווו הלוואי שהיא תבוא אמן אמן אמן ! אלוהים תביא לי את גאגא לארץ <3<3

    השבמחק
  9. חחחחחחחחחחחחח יש לי הרגשה שהיא תבוא
    הלוואי ...אני מתה עליהה <3 <3
    רגע בשביל להכנס לבור המפלצות ולנסות להכנס למאוחרי הקלעים אם יבחרו אותך .. צריך לבוא יום לפני ??

    השבמחק
  10. לא יודעים.... אבל לפי מה שהבנתי צריך להיתלבש בצורה יצירית כדי להיכנס..השאלה איך יעשו את המיונים האלו?:O

    השבמחק
  11. איזה באסה ההופעה הראשונה היא ביום הולדת שלי 27 באפריל וזה בדרום קוריאה!!!

    השבמחק