מרץ 01, 2012

ליידי גאגא תתארח בסרט "גברים בשחור 3"

03

ליידי גאגא צפויה להופיע בתפקיד אורח בסרט, "גברים בשחור 3". כך מאשר השבוע כוכב הסרט, וויל סמית', כאשר שהה בעיר ריו למטרת קידום הסרט, שיצא בחודש מאי הקרוב, "כמה סלבריטאים מפורסמים ישתתפו בתפקיד קטן בסרט, אבל אני חושב שאסור לי לחשוף מי הם אותם סלבריטאים", אמר וויל, "אני חושב שאנחנו צריכים לשמור כהפתעה שליידי גאגא משתתפת".

גאגא דיברה בעבר על הרצון שלה לעשות צעד גם לעולם הקולנוע, וסיפרה בתוכנית של אלן דג'נרס שהחלום שלה הוא לשחק בסרט של הבמאי וודי אלן.

סדרת הסרטים "גברים בשחור" ידועה בכך שמכילה הופעות אורח של סלבריטאים. בסרט השני השתתף הזמר המנוח, מייקל ג'קסון, בתפקיד אורח. מלבד גאגא, גם זמרת הפופ, ניקול שרזינגר, תשתתף בסרט הקרב בתפקיד הנבל.


הסרט "גברים בשחור 3" יצא לאקרנים בארץ ביום חמישי (24/5/12)

8 תגובות:

  1. כתוב "גאגא דיבר".. תתקנו ^^
    הייתי מודיע בפרטי או משהו אבל אין לי מושג איך

    השבמחק
  2. למה גאגא לא מופיעה בטריילר? ^*^

    השבמחק
  3. א. יש לה תפקיד קטן בסרט
    ב. זה אמור להיות הפתעה

    השבמחק
  4. אני מה זה רואה את הסרט!!

    מאוהבת בההה!!!

    השבמחק
  5. ליידי גאגא אשתי המושלמת10 באפריל 2012 בשעה 21:49

    פשששש יפה D:

    השבמחק
  6. חשוב חשוב חשוב *.*
    תכנסו לקישור, תראו, ובעיקר תשתפווווווווווו! בכל מקום אפשרי !!! אם אתם רוצים לעשות מעשה טוב, ולמלאות בקשה אחרונה של אישה גוססת, תעשו הכל כדי שגאגא תראה את זה.
    http://www.youtube.com/watch?v=-eZ6BIAqCEY&feature=youtu.be

    השבמחק
  7. ראיתי את הסרט היא מופיע על מסך שעוקב אחרי חייזרים שמחופשים לבני אדם בידיוק ל2 שניות XD

    השבמחק
  8. נכון!! גם אני ראיתי..נורא התבאסתי חשבתי שיתנו לה תפקיד נורמאלי..היא אפילו לא מדברת! ):

    השבמחק