מאי 11, 2011

ליידי גאגא תשחרר שירים חדשים מהאלבום באמצעות FarmVille


ליידי גאגא מתכוונת לשחרר רצועות חדשות מאלבומה החדש באמצעות המשחק החברתי "FarmVille". ב17 למאי, ליידי גאגא בשיתוף עם Zynga, יוצרי המשחק "FarmVille" בפייסבוק, יחשפו את "GagaVille". המשחק ישאר אותו משחק רק שהוא הותאם אישית לגאגא, במקום סוסים, צמחים ועצים תקבלו קריסטלים, חדי קרן ואופנועים. מ17 ועד ה19 במאי משתמשים יוכלו להשלים משימות ולשחרר האזנה לרצועה חדשה מהאלבום "Born This Way" בכל יום. 

גאגא בתגובה:
"אני רוצה לחגוג ולשתף את Born This Way עם כל המפלצות הקטנות שלי בדרך מיוחדת שלא נעשתה עד כה... Zynga יצרה מקום קסום בFarmVille שבו המעריצים שלי יכולים לשחק ולהיות הראשונים ששומעים את האלבום".

בנתיים ניתן להיכנס לעמוד הרשמי של המשחק (כאן) שבו יש ספירה לאחור עד ההשקה הרשמית

3 תגובות:

  1. אני מאוהב בגאגא, היא המלכה!
    אבל תשמעו, זה ממש מטופש, ואני אישית לא הולך לשחק כדי לשמוע את האלבום בצורה כזו, זה פשוט יהרוס הכל,גם ככה היא מוציאה את HAIR ב 16, והיא עבדה כל כך קשה בשביל האלבום הזה, גברת גאגא כנראה קבלה סכום מאוד גדול של כסף, עם היא הסכימה לדבר כזה, זה פשוט מטופש, אך גם רעיון די נחמד... למרות שזה מיותר לגמרי.

    אני בתור מעריץ אוהב מאוד של גאגא, מתנגד לזה בכל תוקף, ומעריצים אמייתים יגידו את אותו הדבר.

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחח מגניב!

    השבמחק
  3. למה שמעריץ אמיתי יגיד שזה מטופש?!
    זה לא כאילו דליפות או משהו.. זה היא משחררת את זה, ותאמת זה נשמע ממש ממש מגניב!
    דווקא אם אתה מעריץ אמיתי אתה צריך ללכת ולשחק רק בשביל לקבל כל פיסת מידע על האלבום והשירים שלו, במיוחד אם זה חוקי!!

    טוב אני הולך לשחק ביי ביי D:

    השבמחק